Reklamace

KONTROLA ZÁSILKY

I dobře zabalené zboží od našich dodavatelů se může při přepravě poškodit, proto při převzetí objednávky zkontrolujte vnější obal, jestli není poškozený.

JAK POSTUPOVAT, KDYŽ JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ

1. Poškození obalu zásilky

V případě zjištění, že je váš balík při přebírání poškozen, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo ji zkontrolujte s řidičem dopravy a přesvědčte se o případném poškození. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno, nahlaste tuto informaci dopravci a objednávku nepřebírejte.

2. Obal zásilky je v pořádku

Pokud zásilku přebíráte bez náznaků poškození obalového materiálu, ale při rozbalení zjistíte, že je produkt poškozený, tak ihned zboží nafoťte a reklamaci nejpozději do dvou pracovních dnů uplatněte u daného přepravce.

ZÁPIS O ŠKODĚ

Česká pošta

  • Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že je obsah poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště nejpozději do dvou pracovních dnů. 
  • Mechanické poškození zásilky, které nahlásíte později než do dvou pracovních dnů nebude možné uznat. K poškození by mohlo dojít nejen při přepravě zboží, ale i doma při manipulaci a montáži.

JAK NÁS INFORMOVAT

Při sepsání zápisu o škodě s přepravní společností je nutnost, tuto informaci nahlásit i nám prostřednictvím emailu: info@polsky-nabytek.cz , kde nám napíšete číslo objednávky, nebo faktury a do přílohy vložíte vyplněný reklamační formulář s fotografiemi poškozeného zboží. 

Reklamační formulář naleznete ke stažení zde: Reklamační formulář